Subject: Kasutusteatis nr 2311301/08902 on edukalt täiendustega esitatud
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 12:42:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teie kasutusteatis nr 2311301/08902 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, 
Aespa alevik, Mäevana tee 4 // L1, Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, 
Mäevana tee 4 // L1 on täiendatud kujul esitatud tagasi menetlusse 
27.11.2024.

Dokumendi menetlusprotsessi saate jälgida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/document?docNr=2311301/08902> .

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister